اولین و کامل ترین منبع کنکور زبان

اولین و کامل ترین منبع کنکور زبان

اولین و کامل ترین منبع کنکور زبان

اولین و کامل ترین منبع کنکور زبان

جدول برنامه ریزی

با سلام  

 

 

تا اینجا برای شما کاملا مشخص شده است که وضعیت کنکور زبان چگونه است و چگونه خود را می توانید برای آن آماده کنید. مطلبی که برای تنظیم وقتتان وجود دارد، تهیه دفتر برنامه نویسی می باشد. در زیر صورتی از جدول برنامه ریزی را که نمونه ای از دفتر برنامه ریزی قلم چی می باشد، قرار می دهم تا ذهنیتی درباره آن پیدا کنید و در صورت تمایل آن را تهیه کنید یا اینکه همین جدول را برای خود پرینت بگیرید. 

 

نمره تراز

معلم و کلاس

جمع کل

جمع تفکیکی

جمعه

پنج شنبه

چهارشنبه

سه شنبه

دوشنبه

یکشنبه

شنبه

پیش بینی

نام درس

جمع کل

فوق برنامه

 

تلویزیون

 

خواب


 

تصمیم گیری کوتاه مدت روزانه:   

بعد از شام

از ناهار تا شام

از صبح تا ناهار

روزهای هفته

شنبه

یکشنبه

دوشنبه

سه شنبه

چهارشنبه

پنج شنبه

جمعه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نکات مثبت کارتان در هفته گذشته چه بوده است؟

  1. .............................................................................................................................................
  2. .............................................................................................................................................
  3. .............................................................................................................................................
  4. .............................................................................................................................................
  5. .............................................................................................................................................

نکات منفی و موانع کارتان در هفته گذشته چه بوده است؟

  1. .............................................................................................................................................
  2. .............................................................................................................................................
  3. .............................................................................................................................................

            مهم:  

تصمیمات راهبردی برای        ......................................................

                                       ......................................................

    هفته های آینده              ......................................................

                                       ......................................................

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://gonjishkkocholo.persianblog.com

سلام
من علامند به این این رشته ام و سال پیش با رتبه8000مجاز شدم اما با فرمایشات شما فقط غیرانتفایی و پیام نور قبول شدم و الان من دوباره شرکت کرده ام و وضیعت الان من عمومی هارا 50 می زنم وتخصصی هم18 می زنم
لطفا کمکم کنید تا این یک ماه آینده را وضعیت مطلوب بدست بیاورم خییلی کمکم کنید واقعا من دلم میخواهد که در این رشته قبول بشوم البته من هیچ کلاس زبانی شرکت نکرده ام

سلام
دوست عزیز باید امیدوار باشی ولی باید خیلی خیلی تلاش بکنی بخصوص تخصصی رو پایین می زنی و این طور شانس قبولی ات رو برای اون چیزی که خودت می خوای می اری پایین. تلاش کن و امید داشته باش مطمینم که موقق می شی.

نیکی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام دوست عزیز_ممنون که اینقدر خوبی که به فکر بقیه هم هستی و برای موفقیتشون تلاش می کنی.
من یه سؤال دارم وبرام خیلی مهمه که بهم جواب بدی:پارسال تو کنکور زبان رتبه ی 6000 را کسب کردم باهاش میتونستم برم پیام نور اصفهان(چون می خواستم فقط توی شهر خودمون باشم)اما رتبه ی دانشگاه آزادم شد 10!بنابراین تصمیم گرفتم برم آزاد چون قبلا توی موسسه زبان کار کرده بودم گفت و شنودم خوب بود به همین خاطر اون جا به عنوان یه دانشجوی فعال وشناخته شده جای خودمو باز کردم و واسه خودم کلی احترام کسب کردم و رفیق پیدا کردم.اما شهریه ی دانشگاه آزاد یه مقدار سنگینه.چند وقت پیش داشتم فکر می کردم چطوره یه بار دیگه کنکور زبان شرکت کنم و 2 سال باقی مونده را در یک دانشگاه دولتی سپری کنم.با توجه به این که به دوستام خیلی وابسته ام و دانشگام و فضاشا بی نهایت دوست دارم تو که تو دانشگاه دولتی اونم از نوع خیلی خوبش تحصیل می کنی به من بگو آیا دانشگاه دولتی اون قدری بهتر از آزاد هست که من یه همچین ریسکی کنم یا نه.اصلا فضاش چه جوریه؟صمیمیت بچه ها بعد از 2 سال چقدره؟انقدر هست که اگه من بعد از 2 سال برم اونجا تو جمعشون رام ندن و منزوی بشم؟لطفا جوابمو زود بده می خوام ببینم شروع کنم بخونم یا نه.پیشاپیش از کمکت ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد