اولین و کامل ترین منبع کنکور زبان

اولین و کامل ترین منبع کنکور زبان

اولین و کامل ترین منبع کنکور زبان

اولین و کامل ترین منبع کنکور زبان

معرفی وبلاگ

با سلام به تمام دوستان عزیزی که قصد دارند وارد گروه زبان بشوند و کنکور زبان را انتخاب کرده اند.  

 من  قصد دارم با ساختن این وبلاگ، به کسانی  که می خواهند وارد این گروه شوند، بخصوص اینکه اطلاعات دقیق و کاملی در مورد کنکور زبان وجود ندارد و اکثرا نمی دانند چه کتاب هایی را باید مطالعه کنند، کمکی کرده باشم. در واقع دوست دارم تجربیات ارزشمندی را که در این راه کسب کرده ام  به شما تقدیم کنم تا راه برای شما هموارتر شود. با وجودی که واقعا فرصتی برای وبلاگ نویسی ندارم، اما سختی هایی که در این راه کشیدم، مرا واداشت که صمیمانه به یک طریقی شما را در رسیدن به هدفتان راهنمایی کنم و صورتی از این مسیر و مقصدتان را به شما نشان دهم.  به این امید که بتوانیم به مقصودمان برسیم و شما عزیزان استفاده بهینه را از این وبلاگ بکنید.  

نظرات 5 + ارسال نظر
حسن چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ http://last-shop.mihanblog.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری
مایل به تبادل لینکم
اگه دوسن داشتی منو با نام خرید اینترنتی لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم
دوست من مطمئن باش لینک می شی
قول میدم ----قول مردونه

احسان یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام
من دنبال یه استاد خوب واسه کنکور زیان انگلیسی در مشهد می گردم، اگه لطف کنین و استادی رو به من معرفی کنین، که تو کنکور زبان تجربه داشته باشه، خیلی ممنون می شم.
با تشکر.

مهسا دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام ببخشید من کلی سوال دارم میشه باهاتون صحبت کنم؟
آخه خیلی وقت نمیکنم بیام نت...
و اصلا مشاور زبان انگلیسی اختصاصی هم پیدا نمیکنم....!

miad یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://miad23.blogfa.com

سلام میشه توضیح بدین که مهندسی نفت چه مزایای داره؟؟ راسمیگن میگن پول پارو می کنن.خواهش می کنم جواب رو به وبلاگم بفرستید در حقتان دعا می کنم چون مساله برایم حیاتی است.دیدم وبلاگتان حال و حوای کنکور داره گفتم سوالم رو بپرسم
با تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد